close
你想回台灣的
我覺得是這樣的
你在台灣可以找到相當薪資的工作~我想你會回台灣了!!!!!!!
畢竟家人都在台灣~對你而言
 
就是這幾句話...陷入一種無限迴圈之中...
but now...我可能要為了我的英文課,多留半年時間...
我想要把我的英文更精進!
for half year to make me find another better job!
This time, I don't consider other man or other thing but just for myself!
I have to get rid of my favorite TV drama, for more time to my English course.
I believe this decision is very important to me, even to my life!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Nanxing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()